piątek, 30 października 2015

cool breeze

Hi everyone! How are you ? A week ago when I wrote my last post I said that we still have the summer in Cyprus ... well not anymore!
The weather has changed and it looks like that autumn has arrived. Personally I'm very pleased with that fact.

Today, a very simple outfit, which I was wearing many times before. Similar can be found here. I love the combination of leather pants with oversized sweater, how about you?


Hej ! Jak się macie ? Tydzień temu kiedy pisałam dla Was ostatni post mówiłam, że mamy wciąż lato na Cyprze... coż już nie !
Pogoda się zmieniła i wygląda na to, że  przyszła jesień. Co mnie osobiście bardzo cieszy. 

Dziś bardzo prosty strój, który już wielokrotnie miałam na sobie. Podobny znajdziecie tutaj. Uwielbiam połączenie skórzanych spodni z oversizowym swetrem, a Wy ?










_______________________

OUTFIT

sweater / sweter - Dressve
pants / spodnie - Tally Weijl
boots / botki - Corso Italia
bag / torba - LAVAii.pl
jeans shirt / koszula dżinsowa - local store

________________________




cool breeze - MODNAPOLKA.pl

15 komentarzy:

  1. ojej świetnie wyglądasz! bardzo podoba mi się ten sweterek, buty też mega pasują :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! uwielbiam ten sweter jest mega wygodny i ciepły

      Usuń
  2. Przepiękny jest ten sweterek :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny jest ten sweter, ma fajny wzór i super go połączyłaś z jeansem, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym sweterku :3 Fantastyczne zdjecia :D M.

    Zapraszam cieplutko na nasz blog :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że sweter przypadł i Tobie do gustu, również pozdrawiam

      Usuń
  5. Hej, super jest ta stylizacja, najabrdziej podoba mi sie sweter jest genialny. U mnie post o halloween. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter to naprawdę rewelacja ;) wygladasz super ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt sweter jest piękny i mogłabym w nim chodzić non stop :)

      Usuń
  7. podoba mi się połączenie jeansowej koszuli ze swetrem i butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the look. To me, I prefer your boots and bag.

    http://fashiondresses.qsite.dk/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags