wtorek, 15 kwietnia 2014

dance with me

Fashionable patterns and strong colors  is quite extravagant connection but it is something that deep down in my heart I like the most. Although for every day  I avoid so impressive connections, however sometimes I give a vent to my crazy ideas ... I'm wondering if you like this look.


Modne wzory oraz  wyraźne kolory, czyli dość ekstrawaganckie połączenia  to coś co w głębi duszy najbardziej mi się podoba. Chociaż na co dzień unikam tak okazałych połączeń, czasem  jednak daję upust swym szalonym pomysłom... ciekawa jestem czy ten zestaw Wam się spodoba.

FACEBOOK/BLOGLOVIN/TWITTER



 
__________________________________
 
OUTFIT
 
bluzka / shirt - ASOS
top / top - Tally Weijl
leginsy / leggings - Primark
szpilki / high heels - no name
bransoletka / bracelet - Romwomen here
okulary / sunglasses - Sinsay
naszyjnik / choker - no name
___________________________________
 
 
 
 
 




 




Stylizacja: dance with me

13 komentarzy:

  1. Gwiazdeczka :) :* Bosko wyglądasz!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory , printy , Ty i słońce <3 rewelacyjna całość !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, co mogę powiedzieć? Świetna stylizacja! Genialnie dobrane kolory! Bardzo podoba mi się ogólnie Twój blog. Chętnie go zaobserwuję, bedę tutaj częstszym gościem! :) Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit! Beautiful necklace!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!
    ale super stylizacja!
    podobają mi się takie kolory w Twoim wydaniu!
    pięknie!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags