środa, 5 lutego 2014

twist again

Nareszcie doczekałam się urlopu, który spędzam w Polsce. Choć pierwsze dni po męczącej podróży przeleżałam w łóżku teraz powoli dochodzę do siebie i wkońcu cieszę się wolnym czasem. Wreszcie mam okazję  na to by pobyć trochę z rodziną lecz także zająć się sobą, swoimi przyjemnościami, jakąś dobrą lekturą, odwiedzić znajomych, pochodzić po sklepach  i pójść do kina...ahh jak ja potrzebowałąm takiego odpoczynku. 

Dziś zostawiam Was z miksem zdjęć zrobionych wciągu ostatnich tygodni (przed wyjazdem i w trakcie pobytu tutaj ). Wkrótce pojawią się tu nowe stylizacje.

Trzymajcie się ciepło !
















 1. mix
2. kołnierz / fur - Kędziorek
3. marynarka / jacket - Sheinside here
4. chusta / scarf - Invuu London
5. kozaki / boots - Sammydress , marynarka /jacket - Reserved
6. spódnica / skirt - Mohito, torba / bag - Mango
7. zegarek - Bornpretty
8. kolczyki / earrings - Tally Weijl, kopertówka / clutch bag - vintage
9. bransoletki / bracelets - Czaki bransoletki, Pannaem
10. sukienka / dress - Persunmall , naszyjnik / necklace - Ebay




8 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcia :)) te kolorowe żakieciki są po prostu bajeczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. boski mix! Ile inspirujących kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu! Gdybys szukala ciekawych strojow kapielowych to znajdziesz je np na loveitshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu kochana!<3 Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny mix! super jest ta kolorowa kurteczka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miksior, tyle cudowności w jednym miejscu :]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Asymetryczna spódniczka w krate z Mohito także mi zawróciła w głowie, mam identyczną :) Świetne foty, kwiatowy żakiecik również mega mi się spodobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags