poniedziałek, 15 lipca 2013

summer in full

Lato w pełni, żar się leje z nieba i coraz trudniej znaleźć mi czas na cokolwiek. Wczoraj jednak postanowiłam  trochę odpuścić i spędzić spokojnie i miło czas z moją rodziną i przyjaciółmi. Przez pół dnia opalałam się na basenie a pod wieczór wybrałam się na spacer z moją córeczką ( to ona jest autorką zdjęć )... nie mogło byc lepiej.

Co do stroju to jak widzicie po raz kolejny stawiam na luz. Białą rozkloszowaną spódnicę zestawiłam z modnymi w tym sezonie paskami oraz moją nową jeansową narzutką, którą nie tak dawno temu zamówiłam ze strony ahaishopping. Bardzo podoba mi się jej krój oraz nadruk.



Summer in full, the heat is flowing from the sky and getting harder to find time for anything. Yesterday, however, I decided to let go and spend some quiet and nice time with my family and friends. For half a day I  was sunbathing by the pool and in the evening I went for a walk with my daughter (she is the author of the picture) ... could not be better.


As for the clothes that you can see today, once again I put on a comfy clothes. I wear  the white flared skirt with fashionable this season, stripes and my new denim jacket, which I've ordered from website ahaishopping not so long time ago. I really like the cut and print.



Follow my blog with Bloglovin










on photos up Katerina

skirt / top - Tally Weijl
shoes - Shoe Box
watch - Ice-Watch
denim jacket - ahaishopping here
bracelet - Invuu London
straw bag - Invuu London
sunglasses - Firmoo.com
earrings - Velanch here


summer in full - MODNAPOLKA.pl wholesale clothing buy cheap clothes online buy wholesale clothing

18 komentarzy:

  1. Beautiful post, I love your outfit, you look absolutely gorgeous!
    Hope you can come visit my blog sometime, I would love to know what you think :)

    xx

    On the Bright Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! I lata i torby :) U Nas pogoda w kratkę, niestety :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie-obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Its an amazing surprise to see my creation in your beautiful outfit! Im so happy to know you still wear the earrings!!! Thank you so much!!) Love your beautiful look!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Elena ! Yes I'm wearing them more often but not always I have time take a photos ;) I love them anyway !
      Thank You for Your lovely comment.

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz! :) A u nas chłodno i leje :(
    Wyślij trochę słonka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhh chetnie tego slonca troche bym oddala !

      pozdrawiam !

      Usuń
  6. Super wakacyjny look, kobieco, stylowo i na luzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!! torba jest rewelacyjna!! :))
    pozdrawiamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torbę z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chic look
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie pasków i kropek boskie! I ta spódnica, rewelacyjna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna torebka! :D też taką chce koniecznie jak i moja poprzedniczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. love your new looks, but you can be very sexy ! ;) <3 kisses :)
    http://www.pinkglamourbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie !! piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags