czwartek, 23 sierpnia 2012

simply comfortable

Tak naprawdę nie wiem kiedy zrodziła się we mnie miłość do pastelowych barw ale wiem jedno, że od tamtej pory nie wyobrażam sobie mojej szafy bez tych kobiecych jasnych kolorów. Kiedy dzienne temperatury sięgają ponad 40 stopni, nie noszę nic innego. Przede wszystkim stawiam na wygodę. Taki włalśnie jest mój dzisiejszy strój. Spódnicę jakiś czas temu kupiłam w second handzie i muszę przyznać, że bardzo lubię jej krój bo nie opina się nigdzie przez to mam orgomny komfort podczas noszenia jej. 

Czy Wy też podczas takich letnich dni stawiacie na wygodę ?


♥ 


I do not really know when was born my love for the pastel colours, but I do know that since then I can't imagine my wardrobe without these bright colours. When daytime temperatures reach over 40 degrees, I don't wear anything else. First of all I put on comfort.  This is my  today's outfit . This  skirt  I bought  in second hand a while ago and I must to admit that I really like it because I simply feel comfortable when I'm  wearing it. 


skirt - second hand
top - Papaya
gold sandals - Tally Weijl
watch - Ice Watch
bag - Mango
sunglasses - Erroca

30 komentarzy:

  1. Wygoda przede wszystkim! Choć ja nadal się do pasteli nie przekonałam. Ale spódnica całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sandałki są przeurocze! w ogóle kolory słodkie. ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie kobieco :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie wygoda, a w upalne dni szczególnie :)))piękna spódnica, a sandałki urocze :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna spódnica, w szytko takie letnie i zwiewne super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia ;) idealny zestaw na ciepłe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nowe aukcje - zapraszam!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką takich okularów!:)wpadnij do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak - wygoda w upał ponad wszystko!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki pięknie wyglądają na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podczas upałów to najchętniej niczego bym na siebie nie zakładała hihi;)
    Świetną spódnicę wyhaczyłaś w sh już ją lubię,bardzoooo,bardzo:)Ogólnie ślicznie wyglądasz Kochana-letnio,świeżo bardzo na tak!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi Ada,ze ja rowniez najchetniej nic bym na siebie nie zakladala ale w tym wieku juz nie wypada paradowac chociazby w bikini po miescie(choc pewnie nikogo by to nie zdziwilo wkoncu to miejsce turystyczne...heheh ;)

      Usuń
  12. Dziekuje Wam dziewczyny za wszystkie mile komentarze, moc energii Wam sle :***

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladna bluzeczka. Osobiscie dlugo nie moglam sie przekonac do takich kolorow ale na lato sa w sam raz :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnicę masz fajowską - ale mnie zauroczyły te delikatne sandałki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so beautiful and classy! :)

    Follow you, kiss,

    Ivana

    www.myfashionuniquelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Your welcome dear, thnx you!!
    Greetings from Serbia**

    OdpowiedzUsuń
  18. Love yoru sandals! You look awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na blogu prezentujesz bardzo fajne dodatki, lubisz bawić sie kolorami.
    Zapraszam do siebie, jestem projektantką mody i prowadzę bloga o swojej pasji
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your outfit!I leave my blog I think you might like! kisses!

    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, masz wspaniały styl.
    bardzo podoba mi się zestawienie kolorów :D

    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. What a cute outfit! You look really good! :-)
    You have such a great blog! What do you think of following each other?
    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. wow... i lov this outfit. looks sooo comfy!
    would you like to follow each other?

    lostinseptember.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags